sobota, 24 czerwca 2017

Z Marceliną Zawadzką dookoła świata | Moja opinia o: Bell Hypoallergenic Mat Liquid Lipstick by Marcelina

Witajcie :*

Dzisiaj pogadamy o temacie, który elektryzuje internet - płynnych matowych pomadkach :D. Tym razem dzięki uprzejmości marki Bell przyjrzymy się kolekcji Mat Liquid Lipstick by Marcelina. Jest to seria limitowana stworzona przy pomocy ambasadorki - Marceliny Zawadzkiej, modelki i zdobywczyni tytułu Miss Polonia w 2011 r. Jak się sprawdza?


wtorek, 20 czerwca 2017

Ulubieniec z filtrem | Moja opinia o: Synchroline Aknicare Sun SPF 30

Witajcie :*

Jakiś czas temu otrzymałam do testów produkty włoskiej marki produkującej dermokosmetyki - Synchroline. Zapraszam Was dzisiaj na recenzję jednego z nich - kremu z filtrem Aknicare Sun. Czym mnie zaskoczył?



sobota, 17 czerwca 2017

Moja opinia o: Bell Magic Jungle Summer Bronze Powder

Witajcie :*

Kolejnym produktem z kolekcji Magic Jungle jest puder brązujący Summer Bronze Powder. Być może się zdziwicie, ale jest to produkt, jakiego w mojej kolekcji do tej pory nie było. Czym się wyróżnia?


wtorek, 13 czerwca 2017

Ulubieńcy: maj 2017

Witajcie :*

Już prawie połowa czerwca, a ja jeszcze rozliczam się z majem :D. Chyba bardzo nie chcę dać mu odejść! No ale skoro już przyszedł czas pożegnań, to załatwmy temat pozytywnym akcentem, czyli ulubieńcami. Zapraszam!




sobota, 10 czerwca 2017

Moja opinia o: Bell Magic Jungle Shimmer&Mat Liquid Lips

Witajcie :*

Jak pokazywałam Wam na Instagramie, firma Bell podesłała mi całą kolekcję Magic Jungle do przetestowania. Poprzednie recenzje (rozświetlacza, pomadki zmieniającej kolor) wkrótce uzupełnię o kolejne swatche, dzisiaj zapraszam na moje wrażenia z testowania pomadki Shimmer&Mat :)


sobota, 3 czerwca 2017

Nowości kosmetyczne: maj 2017

Witajcie :*

Skończył się maj. Mimo, że w tym roku temperatury szalały, to ostatecznie nadeszła wiosna, a wraz z nią w mojej kosmetyczce pojawiło się wiele nowości. Zapraszam!





W ramach współpracy z marką Synchroline otrzymałam do przetestowania dwa produkty: SynchroUrea 15 (emulsję do ciała) oraz Aknicare Sun SPF 30 (krem z filtrem). Postanowiłam je porządnie przemaglować, więc na konkretne recenzje jeszcze chwilę musicie poczekać, ale pierwsze wrażenie wywarły korzystne.


W ostatnich tygodniach zaczęłam zmieniać pielęgnację twarzy (jeśli będziecie ciekawi, to napiszę o tym więcej), w wyniku czego w moim domu pojawił się osławiony Effaclar Duo(+) od La Roche-Posey, w zestawie znalazł się też mały żel do mycia twarzy z tej samej serii. Przy zakupach gratis dostałam próbkę kremu Yoskine Bamboo-Sei Intense. Ostatniego jeszcze nie używałam, z Effaclaru jestem zadowolona. Żel raczej przeciętny.


Wróciłam do chłodzącej mgiełki z mentolem i wit. C od Ziai - daje ulgę rozgrzanej skórze, w autobusie bez klimy staje się wybawieniem! Uzupełniłam także zapasy filtrów do ciała - zdecydowałam się na Bielenda Bikini Ultra lekkie kokosowe mleczko do opalania SPF50. Pierwsze wrażenie pozytywne, choć liczyłam na trochę bardziej kokosowy zapach. Zakupiłam także suchy szampon od Farmony z linii Herbal Care Piwonia - jest ok. Złapałam także peeling od Organic Shop w wersji Kenyan Mango - pachnie jak galaretki w cukrze :D.


Złapałam także dwa kremy do rąk z Isany - super lekki Tropical i troszkę bogatszy Almond Cream. Zaopatrzyłam się także w polecany przez wiele osób żel do skórek Sally Hansen


W ostatnich dniach promocji w Rossmannie złapałam krem CC 123 Perfect od Bourjois. Wyrabiam sobie ciągle opinię, ale ogólnie nie jest źle. O korektorze Catrice pisałam Wam niedawno, podobnie jako o płynnym rozświetlaczu Bell Magic Jungle.


W celu popełnienia artystycznego makijażu zakupiłam eyeliner Lovely Pop. Klasycznie na oku sprawdza się średnio (kiepskie krycie), ale do drobnych detali bardzo dobrze. Moja kolekcja matowych szminek w kredce Golden Rose powiększyła się o odcień 07 oraz 18 (kompletnie o niej zapomniałam przy robieniu zdjęć), pomadkę Velvet Matt recenzowałam tutaj. Miyo Melon Kiss Tinted Lip Balm jest bardziej balm niż tinted, ale pachnie ładnie. Bell Chameleon Lipstick opisałam tu. Cienie Wet'n'Wild Comfort Zone kupiłam przede wszystkim ze względu na jeden odcień - ciepły brąz opalizujący na morski, ale inne kolory też okazały się całkiem fajne. O cieniu Sensique Top Color w odcieniu Terracotta jeszcze poczytacie, więc nie będę spoilerować, a kredkę do brwi Golden Rose już dobrze znacie.


Postanowiłam przetestować sposób na dezynfekcję gąbki do makijażu, aby móc posiłkować się nią podczas pracy na klientkach. W tym celu zakupiłam gąbeczkę z H&M, gdyż uznałam, że mniej mi będzie szkoda, jeśli zniszczy się coś za 10 zł (moja standardowa gąbka kosztowała 3 razy tyle). Okazało się, że test zdała pomyślnie, do aplikacji podkładu się nadaje, choć jest twardsza niż jajeczko z Real Techniques. Za tę cenę jednak jest ok. Na Aliexpress kupiłam sobie zestaw taniutkich sztucznych rzęs (ciągle uczę się ładnego przyklejania, więc wybieram najtańszą opcję). Mogliście je oglądać w tym makijażu. Jako że lato nadeszło i skóra się świeci jak szalona, to zakupiłam bibułki matujące Wibo. Są niedrogie, niewielkie i spełniają swoje zadanie.

O czym macie ochotę poczytać? Jakie zakupy w popełniliście w ostatnim miesiącu?
Buziaki :*

wtorek, 30 maja 2017

Makijaż Galaxy Freckles - Galaktyczne piegi

Witajcie :*

Swego czasu pewna bardzo utalentowana artystka (qinniart) stworzyła obrazek, który przekształcił się w trend makijażowy. Naoglądałam się cudzych wersji, zapragnęłam własnej :D Dlatego dzisiaj zapraszam Was na kilka zdjęć mojej interpretacji "Galaxy freckles".





piątek, 26 maja 2017

Moja opinia o: Yankee Candle Viva Havana

Witajcie :*

Byliście kiedyś na Kubie? Ja nie. Nie zapowiada się, żeby ta sytuacja miała się w najbliższym czasie zmienić. Ale czy to powód do łez? Trzeba się cieszyć tym, co się ma! Tak się składa, że ja mam 3 z 4 wosków z kubańskiej kolekcji Yankee Candle. Dzisiaj na warsztat bierzemy wariant Viva Havana :)




wtorek, 23 maja 2017

5 sposobów na nietypowe użycie kosmetyków do makijażu

Witajcie :*

Dzisiaj podzielę się z Wami moim sposobami na użycie kolorówki... inaczej ;). Czasami wykorzystanie jakiegoś produktu niezgodnie z przeznaczeniem otwiera mnóstwo nowych możliwości, pobudza kreatywność i wyzwala ukryty dotąd potencjał kosmetyku. Część z tych trików pewnie już znacie, inne mogą się Wam wydać zaskakujące... Zapraszam!



sobota, 20 maja 2017

Moja opinia o: Bell Magic Jungle Liquid Strobing

Witajcie :*

Tak jak obiecałam, wracam z recenzją kolejnego produktu z limitowanej kolekcji Bell Magic Jungle - tym razem pogadamy o rozświetlaczu w płynie Liquid Strobing. Czy spełnił moje oczekiwania?



wtorek, 16 maja 2017

Zielona i niebieska szminka?! | Pierwsze wrażenie: Bell Magic Jungle Chameleon Lipstick

Witajcie :*

Słoneczko i ciepełko powoli przybywają, a w raz z nimi w Biedronkach pojawiła się nowa kolekcja kosmetyków Bell. Tym razem nosi ona nazwę Magic Jungle i obejmuje - matowe pomadki z drobinkami, bronzer, lakiery do paznokci, błyszczyk wybielający optycznie zęby, płynne rozświetlacze i pomadki zmieniające kolor. Ja zdecydowałam się na zakup dwóch ostatnich, na pierwszy ogień zajmiemy się Chameleon Lipstick. Zapraszam :)























sobota, 13 maja 2017

Dobra robota, Catrice! | Moja opinia o: Liquid Camouflage

Witajcie :*

O płynnych kamuflażach Catrice już od dłuższego czasu jest głośno w internetach. Wszyscy są nimi zachwyceni, co niestety bardzo często przekłada się na dostępność - schodzą na pniu. Ja dwa kolory zdobyłam już jakiś czas temu, ostatnio do mojej kolekcji dołączył kolejny odcień. Jak się sprawdza?


wtorek, 9 maja 2017

Moja opinia o: Eveline Velvet Matt Lip Cream

Witajcie :*

Ostatnio nie mam czasu na nic - wszystko zwala mi się na głowę na raz. Magisterka w powijakach, po jednej książeczce na wszystkie zajęcia, przydałoby się nareszcie doprowadzić chałupę do normalnego stanu, zrealizować domowe zadania bieżące... Ale w końcu przychodzi chwila, że człowieka całkiem siły opuszczają. Dlatego dzisiaj, w ramach minuty dla mózgu, żeby całkiem nie wyparował, zapraszam na posta na temat matowej pomadki Eveline - Velvet Matte Lip Cream ;)



czwartek, 4 maja 2017

Ulubieńcy Kwiecień 2017

Witajcie :*

Remont praktycznie dobiegł końca, zostało mi tylko co nieco kosmetycznych detali i naprawianie ofiar, ale o tym już wkrótce więcej. Tymczasem dzisiaj kilka słów o rzeczach, które uprzyjemniały mi miniony miesiąc. Zapraszam!


czwartek, 27 kwietnia 2017

Projekt denko: kwiecień 2017

Witajcie :*

Miesiąc się kończy, a ja prawdopodobnie w wyniku przymusowego detoksu kosmetycznego nie zużyję już nic więcej, więc zapraszam na denko. Zapraszam na post, z którego dowiecie się, jakie produkty wykończyłam w kwietniu i jak mi się sprawdzały :)


wtorek, 25 kwietnia 2017

Nowości kwiecień 2017

Witajcie :*

W tym miesiącu post z nowościami pojawia się trochę wcześniej, ponieważ, tak jak Wam już wspominałam, 29.04-3.05 jestem wyłączona z życia - działam w temacie remontu. Myślę, że jego jeden fragment opiszę na blogu, możliwe, że będę się pojawiać w social mediach od czasu do czasu, ale to się zobaczy. Zapowiada się ciężko... Ale już nie przedłużam, zapraszam!



sobota, 22 kwietnia 2017

Promocje 2017 Rosmann, Natura | Moje łupy | Pierwsze wrażenia

Witajcie :* 

Promocja -49% (a nawet -55%) w Rossmannie nadal trwa, -40% na wybrane marki w Naturze niedawno się zakończyła. Chciałabym Wam pokazać na jakie produkty się zdecydowałam i przedstawić wstępną opinię na ich temat po pierwszym użyciu. Zapraszam!




wtorek, 18 kwietnia 2017

Half Cut Crease | Makeup Revolution Chocolate Vice

Witajcie :*

Na zewnątrz brzydko i zimno, więc chociaż na oku niech będzie coś przyjemniejszego... Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż typu half cut crease, czyli "odcięta" do połowy powieka (omg, tego się nie powinno tłumaczyć xD). Do jego wykonania użyłam jednej z moich ulubionych palet - czarnej czekoladki, czyli Chocolate Vice od Makeup Revolution. Zapraszam!


sobota, 15 kwietnia 2017

Openbox: beGlossy 5th Birthday Edition

Witajcie ;*

Dzisiaj przychodzę do Was z openboxem marcowego pudełeczka beGlossy - Birthday Edition. Otrzymałam je w wyniku konkursu na blogu Kosme-tiki, jeszcze raz dziękuję ;* Porzućcie ciasta, okna i pisanki, zróbcie sobie chwilę przerwy i razem ze mną przejrzyjcie i wstępnie oceńcie zawartość urodzinowego boxa!




wtorek, 11 kwietnia 2017

5 za 20

Witajcie :*

Chyba nikt nie lubi przepłacać przepłacać, dlatego wydaje mi się, że seria 5 za... jest ciekawa nie tylko dla mnie, ale i dla Was. Dzisiaj opowiem Wam, jakie kosmetyki kolorowe za około 20 zł cieszą się moim uznaniem. Zapraszam!


niedziela, 9 kwietnia 2017

Projekt denko: marzec 2017

Witajcie ;*

Denko się trochę odwlekło (chyba zgodzimy się, że poprzednie tematy były troszkę ważniejsze i pilniejsze? ;D), ale i na nie nadeszła pora. Co zużyłam w marcu i jak się sprawdziło?


czwartek, 6 kwietnia 2017

Moja opinia o: Bell Secret Garden Colorful Eyeliner

Witajcie :*

W kwietniu pojawiła się kolejna biedronkowa limitowanka Bell - Secret Garden. W jej skład wchodzą: puder korygujący, lakiery do paznokci, brokatowe błyszczyki, serum powiększające usta i kolorowe eyelinery. Ja zdecydowałam się na jeden z tych ostatnich  - jak się sprawuje?


wtorek, 4 kwietnia 2017

Poradnik maturalny

Witajcie :*

Matury zbliżają się wielkimi krokami - do pierwszych egzaminów został miesiąc. Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis specjalny (długaśny), jakiego jeszcze u mnie nie było. Znajdziecie w nim moje wskazówki związane z maturą i innymi ważnymi egzaminami.
Ponieważ na przełomie maja i kwietnia będę musiała przystopować z blogowaniem, dlatego teraz pojawi się ten post, a projekt denko wrzucę jakoś w środku tygodnia, jako taki gratis ;). Zapraszam!



sobota, 1 kwietnia 2017

wtorek, 28 marca 2017

Nowości kosmetyczne - marzec 2017

Witajcie :*

Marzec już dobiega końca, więc pora na nowości kosmetyczne! Trochę tego będzie, ale na swoje usprawiedliwienie powiem, że spora część trafiła do mnie w wyniku wygranej w konkursie lub w ramach promocji ;). Zapraszam!


sobota, 25 marca 2017

Recenzja porównawcza Mac Pro Longwear vs. Pro Longwear Waterproof

Witajcie :*

Dzisiaj porównamy sobie dwie wersje jednego z popularniejszych podkładów z wyższej półki - Mac Pro Longwear. Czym się różnią? Która bardziej przypadła mi do gustu?



wtorek, 21 marca 2017

2 urodziny Nihil Novi!

Witajcie :*

Wczoraj Nihil Novi obchodziło swoje drugie urodziny. Z tej okazji odświeżymy statystyki i pogadamy o przyczynach i skutkach powstania bloga - zapraszam serdecznie!

sobota, 18 marca 2017

TAG: 7 urodowych grzechów głównych + Q&A

Witajcie :*

Za oknem chyba właśnie zaczyna się pierwsza w tym roku wiosenna burza, a ja siedzę sama w domu, więc żeby zająć czym myśli, opowiem Wam o moich "urodowych grzechach głównych". Tag funkcjonuje w internecie już od jakiegoś czasu, więc pewnie większość z Was go zna - jeśli go robiliście, to wrzucajcie swoje linki. Zapraszam!


wtorek, 14 marca 2017

Dzienny, wiosenny makijaż tanimi kosmetykami

Witajcie :*

Uwielbiamy kosmetyki do makijażu - urocze opakowania kryjące w sobie kolorową zawartość działają na nas jak magnes. Ale czasami budżet mówi "nie" - na taką okoliczność przygotowałam tę propozycję. Make-up jest raczej lekki, dzienny, możecie wymieniać w nim elementy, ponieważ wybrane przeze mnie produkty występują na ogół w różnych wariantach. Żaden z nich nie kosztował więcej niż 20 zł! Zapraszam!


sobota, 11 marca 2017

Moja opinia o: Moov Rebel Tint

Witajcie :*

Kiedy zobaczyłam, że drogeria Kontigo otwarła sklep internetowy, bardzo ucieszyłam się z możliwości potestowania tego, co do tej pory dostępne było tylko w Warszawie. W moim pierwszym zamówieniu znalazł się tint marki Moov o jakże wymownym haśle na opakowaniu "You can't get rid of me!". Czy tak jest w istocie? Zapraszam na recenzję!



wtorek, 7 marca 2017

Moja opinia o: Bell Illumi Lightening Make-up

Witajcie :*

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym wrażenie podkładu, o którym nie wiem, co mam myśleć. Ma wiele zalet i jedną paskudną wadę, która mnie bardzo zirytowała. Chcecie poznać moje zdanie o Bell Illumi? Zapraszam dalej!



sobota, 4 marca 2017

Ulubieńcy: luty 2017

Witajcie :*

Luty to miesiąc krótszy, więc ulubieńców u mnie mniej, za to konkretne. Dowiecie się, czego używałam, co oglądałam i co zmieniło trochę moje blogowanie. Zapraszam!


wtorek, 28 lutego 2017

Projekt denko: luty 2017 + wyniki konkursu!

Witajcie :*

Luty przeleciał szybko, więc denko nie będzie jakieś ogromne. Znajdziecie w nim moich stałych bywalców, coś z kolorówki, dwa zapachy Yankee Candle, a na deser czekają na Was wyniki konkursu książkowego :) Zapraszam!



sobota, 25 lutego 2017

Nowości kosmetyczne luty 2017

Witajcie :*

Luty już dobiega końca, dlatego zapraszam Was na post z nowościami kosmetycznymi. W planie m.in.  coś, czego dotąd było - zakupy z Kontigo, które wreszcie doczekało się sklepu internetowego! Zaciekawieni?


wtorek, 21 lutego 2017

Moja opinia o: Tangle Teezer z Biedronki

Witajcie ;*

Kilka miesięcy temu w Biedronce pojawiła się szczotka w stylu Tangle Teezera z rączką. Zauważyłam, że mają powrócić w czwartek 23.02, więc postanowiłam dać Wam znać, czy jestem z niej zadowolona i jak wygląda po pewnym czasie od zakupu. Zapraszam na recenzję!



sobota, 18 lutego 2017

Moja opinia o: Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick

Witajcie :*

Te pomadki to prawdziwy hit blogosfery - dla wielu osób stały się ulubieńcem roku, cenione są za trwałość i matowe wykończenie. Długi czas zastanawiałam się nad zakupem, zawsze było coś pilniejszego, aż w końcu problem rozwiązał się sam - jedna z nich trafiła do mnie w ramach konkursu :). Czy ja również jestem zakochana?


poniedziałek, 13 lutego 2017

Walentynki 2017: Makijaż, paznokcie

Witajcie :*

Walentynki już jutro, dlatego przychodzę do Was z propozycją makijażu oraz prostym zdobieniem paznokci. Możecie je całkowicie odtworzyć lub wykorzystać tylko część elementów - interpretacja dowolna! Zapraszam!




sobota, 11 lutego 2017

Recenzja "Skin Coach" + KONKURS!

Witajcie :*

Książki o urodzie pojawiają się coraz częściej na naszym rynku. Poznajemy sekrety kobiet z różnych stron świata, dowiadujemy się, jak dbać o siebie w nurcie eko, uczymy się czytać składy. Książka "Skin Coach" Bożeny Społowicz to kolejne podejście do pielęgnacji - ma działać jak osobista sesja z tytułowym Skin Coachem (o tym, kim jest taka osoba, pisałam Wam tutaj). Zapraszam Was na recenzję (przedpremierową!), koniecznie zostańcie ze mną do końca posta! :D



poniedziałek, 6 lutego 2017

Ulubieńcy: styczeń 2017

Witajcie :*

Postanowiłam zacząć kolejną serię - ulubieńcy miesiąca. Mamy tutaj dwie kategorie: kosmetyki i lifestyle, czyli szeroko rozumiane inspiracje. Nie wiem, czy uda mi się publikować faktycznie regularnie, ale będę się starać zawsze pokazać Wam coś ciekawego. Zapraszam! :)



piątek, 3 lutego 2017

Moja opinia o: Bell Velvet Story

Witajcie :*

Nadszedł kolejny miesiąc, a wraz z nim do Biedronki zawitały nowości kosmetyczne marki Bell. W lutym 2017 to cienie, olejki do paznokci, korektor i pomadki Velvet Story. Ja zdecydowałam się na to ostatnie - do moich zbiorów dołączyła aksamitna szminka nr 03. Jak się sprawdza? Zapraszam na wstępną recenzję!



poniedziałek, 30 stycznia 2017

Projekt denko - styczeń 2017

Witajcie :*

Ostatnio były zakupy, czyli dla równowagi pora pozbyć się zużytych produktów. Postanowiłam, że od tego roku projekt denko będzie miał bardziej systematyczny, comiesięczny charakter. Zapraszam Was na recenzję kosmetyków zużytych w styczniu!


piątek, 27 stycznia 2017

Nowości kosmetyczne - styczeń 2017

Witajcie :*

Dzisiaj zaczynamy nową serię na blogu - nowości kosmetyczne. Będą to wpisy o charakterze haulu, które będą podsumowywać, na co skusiłam się w danym miesiącu. Mam nadzieję, że pomogą mi bardziej kontrolować moje zakupy, wyrównać do "Projektu denko",  a Was zainspirują do zakupu ciekawych produktów, podsuną interesujące promocje itp. Zapraszam!