poniedziałek, 27 listopada 2017

Relacja Meet Bloggers & Beauty Fair 2017

Witajcie :*

W miniony weekend miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek Meet Bloggers odbywającym się w trakcie targów Beauty Fair 2017 w Katowicach. Jak się bawiłam?





Na miejsce dotarłam chwilę wcześniej (weekendowa komunikacja...), więc miałam okazję przypatrzyć się zbierającym się grupom, modelkom szykującym się do pokazów. Zapowiadało się naprawdę ciekawie. Kiedy spotkałyśmy się już z resztą dziewczyn, szybko okazało się, że między beauty blogerkami zawsze znajdzie się masa wspólnych tematów. Jak to fanki kosmetyków, udałyśmy się na spacer po targach, aby zobaczyć, co ciekawego słychać w branży. W towarzystwie uroczej Ciekawskiej Magdaleny wypiłam kawę, równocześnie oglądając pokaz budowania paznokci akrylem, a także odwiedziłam wiele stoisk kosmetycznych, gdzie zaopatrzyłam się w kilka drobiazgów. Miałam także okazję zobaczyć, jak moja urocza towarzyszka zmienia swoją fryzurę za pomocą niestandardowych narzędzi do wycinania wzorków we włosach, a na koniec przyozdabia wszystko brokatem - efekt był rewelacyjny! Miałam także możliwość przypatrzyć się, jak wspaniałe wizażystki i ich modelki szykują się do mistrzostw makijażu - bardzo żałuję, że nie udało mi się ich obejrzeć w całości... Niemniej już sam widok ich kostiumów i przygotowanych produktów zadziałał na mnie bardzo inspirująco - mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się podziwiać mistrzynie przy pracy! Kiedy spotkałyśmy się ponownie w pełnym składzie, zrobiłyśmy kilka pamiątkowych zdjęć:



A później znowu zostałam wielbłądem... Jak widzicie na zdjęciu, zostałyśmy obdarowane naprawdę konkretnymi torbami, których zawartość poznacie już w następnym poście. Tymczasem jako zajawkę podrzucam Wam listę marek, które postanowiły nas obdarować - jest długa i baaardzo interesująca!



Muszę Wam się do czegoś przyznać - byłam na tyle zakręcona, że poza instastory nie zrobiłam żadnych zdjęć... Wstyd. W zamian za to podrzucam link do fanpage'a wydarzenia, na którym możecie zobaczyć fotki wykonane przez inne dziewczyny: klik.

Dziękuję wszystkim za miłe towarzystwo, było super :* 

A Wy chętnie uczestniczycie w tego typu spotkaniach i targach? O której z marek najchętniej poczytacie?

Buziaki :* 

13 komentarzy: