piątek, 27 października 2017

Halloween 2017 - makijażowe inspiracje

Witajcie :*

Halloween już za kilka dni, pewnie większość będzie imprezować w weekend, dlatego dzisiaj szybki skrót moich propozycji charakteryzacji, którymi dzielę się z Wami na Instagramie. Dwa z nich są łatwiejsze i szybsze, dwa bardziej wymagające, także dla każdego coś miłego!


Charakteryzacja lalka


Pierwsza propozycja to urocza laleczka - główne punkty tej charakteryzacji to sztuczne rzęsy (także na dolnej powiece), powiększone białą kredką oczy i dorysowane linie ruchomej szczęki. Kostium można przygotować w bardziej słodkim albo bardziej mrocznym, gotyckim klimacie.


Charakteryzacja syrena

Zdecydowanie najbardziej wymagająca ze wszystkich, ponieważ tutaj potrzebne jest precyzyjne przyczepienie do twarzy siatki, dzięki której powstaną "łuski", nie można także pozwolić, aby się przesunęła, bo wszystko rozmaże. Zaletą jest możliwość zastosowania różnorodnej kolorystyki - ja wybrałam zieleń, bo fajnie kontrastuje z moimi włosami, ale możecie też postawić np. na niebieskości czy fiolety. Należy pamiętać o chociaż delikatnym dopasowaniu kolorystycznym dekoltu, im bardziej odkryty, tym więcej pracy będzie wymagał. 


Charakteryzacje na szybko

Ich cechą charakterystyczną jest to, że wykonałam je po przyjściu z uczelni, wprowadzając tylko poprawki do makijażu, a nie zmywając go całkowicie. Można oczywiście każdy z tych pomysłów rozszerzyć, dodać fajny kostium, perukę czy pomalować resztę ciała, ale w takiej formie też sprawdzą się na niespodziewanej imprezie. 

Neonowa czaszka

Sama technika wykonania tego makijażu jest bardzo prosta (z łatwością znajdziecie tutoriale w internecie, wystarczy wpisać "neon skull"), wymaga jednak pewnej precyzji przy wykonywaniu najcieńszych linii (której mi niestety brakuje, więc przymknijcie na to oko). Zgra się z większością makijaży. 


Charakteryzacja Glamour Clown

Właściwie najłatwiejsza - przy malowaniu oka wręcz wskazana jest pewna niedokładność, usta również można zrobić bardziej rozmazane, a rolę główną gra brokat - pięknie lśni w przytłumionym świetle i potrafi odwrócić uwagę od niedostatków makijażu. Można też postawić na wersją w macie - wtedy spokojnie wystarczy Wam czerwony cień i/lub zastygająca pomadka. 


A Wy wybieracie się gdzieś na imprezę? Lubicie wykonywać jakieś mniej standardowe makijaże?

Buziaki :* 

49 komentarzy:

  1. No kochana super, nie wiem ktora najstraszliwsza Twoja twarz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dodać, nic ująć. Fantastyczne makijaże. Pierwszy i drugi wymiatają :). Niestety nie mam takich talentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cierpliwość, upór, ćwiczenia - jestem pewna, że przynajmniej z jednym z nich dałabyś radę ;)

      Usuń
  3. Piękne 😍 lalka i syrena wymiatają 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wybierasz słodszą stronę mocy :D

      Usuń
    2. Zdecydowanie tak - różowy to mój kolor 😘 Choć mała czarna w szafie musi być 😉

      Usuń
    3. Zawsze można dobrać różową szminkę ;D

      Usuń
  4. Jestem pełna zachwytu. Wspaniałe makijaże. Nie mam talentu do takich cudowności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Jestem pewna, że gdybyś spróbowała, to udałoby Ci się coś wymalować :)

      Usuń
  5. Wszystkie Twoje propozycje mnie zachwyciły :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej! ale ekstra makijaże :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Syrenka najlepsza! Chociaż chciałabym zobaczyć coś w stylu Dia de los muertos - idę na imprezę tematyczną i zupełnie nie mam pomysłu :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zerknij na post z zeszłego roku: https://nihil--novi.blogspot.com/2016/10/mexican-halloween-makijaz-sugar-skull.html ;)

      Usuń
  8. Bardzo artystycznie pomalowane twarze:) Nie jestem za hallowen ale taka wersja mi się podobała, choć nie wszystkie ale większość. zapraszam też do mnie :) https://malgorzata86-fotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można je wykorzystać w ramach balów przebierańców w Andrzejki czy w karnawale ;)

      Usuń
  9. Ale mega! Wszystkie są super i bardzo mi się podobają! I chciałam wybrać najfajniejszą opcję ale naprawdę wszystkie makijaże są super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły, gdybym była młodsza to pewnie bym sobie taki makijaż zrobiła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Cię nic nie ogranicza! Odrobina zabawy przydaje się w każdym wieku! ;)

      Usuń
  11. Bardzo fajne! Lalka jest prześwietna i klaun też wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie charakteryzacje podziwiam u innych. Sama nie mam ochoty na przerabianie swojego wizerunku na potrzeby Halloween. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz fajniejsze są te makijaże na imprezy przebierankowe - aż się chce gdzieś wyjść i poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie robiłam takich makijaży, ale neonowa czaszka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się neonowa czaszka :) Sama rok temu przez zbliżoną urodę byłam wzorową Harley Quinn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, musiałaś wyglądać idealnie! W tym roku planujesz coś zmalować? :)

      Usuń
    2. Ah, wybacz. Niestety nie, z powodów osobistych tym razem nie było nastroju imprezowego, obchodziłam jedynie dzień Wszystkich Świętych.

      Usuń
    3. Rozumiem, mam nadzieję, że wkrótce wszystko się ułoży i wróci Ci nastrój na szalone makijaże ;)

      Usuń
  16. Twarz lalki - mój ulubiony halloweenowy motyw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Sama miałam tym roku w planach zmalować coś neonowego oraz klauna, ale póki co mi coś nie wyszło... Może do jutra zakasam rękawy i jeszcze coś wyczaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne makijaże i każdy jest piękny na swój sposób. Rewelacyjnie wygląda ten syreni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Asiu jakich kosmetyków użyłaś do neonowej czaszki? Głównie chodzi mi o kolorowe linie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwórka cieni My Secret (już niedostępne, stara kolekcja), cień z palety MUR Eyes like Angels, tanie pigmenty z Allegro. Najważniejsze, żeby były raczej matowe i w dość żywych kolorach, biel pod spodem i kontrast z czernią sprawi, że będą jeszcze bardziej intensywne ;)

      Usuń
  20. Glamour clown jest mega. Te clowny i jockery bywają bardziej przerażające niż truposze.

    OdpowiedzUsuń