poniedziałek, 27 listopada 2017

Haul: Meet Bloggers & Beauty Fair 2017

Witajcie :*

W drugiej części opowieści o Meet Bloggers i Beauty Fair podzielę się z Wami moimi zdobyczami. Co tym razem znalazło się w garbie wielbłąda?




Organizatorzy Beauty Fair podarowali nam wejściówki, dzięki którym mogłyśmy się spotkać w tym świetnym miejscu i trochę pobuszować po stoiskach.

Wśród upominków od pozostałych sponsorów znalazły się:


Bielenda: Antybakteryjny żel do demakijażu twarzy, Łagodząca maseczka do twarzy z cynkiem, 2w1 Aktywny krem sebo-regulujący o działaniu nawilżającym


MyLaQ: My Base, My Top, My Forest Adventure, My Fruity Duty Oil Cherry.


Janda: Aktywna odżywka - bogate serum na twarz, szyję i dekolt


Marion: Szampon intensywnie wzmacniający Argan, Odżywka intensywnie wzmacniająca Argan, Chusteczki do higieny intymnej: hypoalergiczne, nagietek, rumianek


Scandia Cosmetics: Fashion Icon krem do rąk


JJ Korean Beauty: Boom De Ah Dah - Water Drop Hand Cream Gardenia


 Yase: Serum + Rhodochrosite


Bispol: świece zapachowe: Sandalwood, Lime Ice Cream, Strawberry


Buna: Odżywcza maseczka relaksująca, Balsam do ciała nawilżający


SotalieAnti wrinkle fast-lifting serum


Tołpa: nawilżający żel pod prysznic, łagodząca pasta do mycia zębów, peeling pod prysznic, CC krem upiększający, pianka do mycia twarzy, płyn micelarny, krem regenerujący na naczynka, odnawiający peeling-masaż do rąk, maska do twarzy odnowiona skóra, odnawiające serum do rąk i paznokci 5w1


Tołpa men: energizujący żel do mycia twarzy, orzeźwiający żel pod prysznic, balsam-żel do twarzy z zarostem i brodą


Jafra: Gentle effective antiperspirant deodorant




A sama kupiłam sobie na targach:


Indigo: Glitter gel polish Shanghai, Holo Blue


Pierre Rene: Matte Fluid Lipstick 06 Secret Garden

Która z moich zdobyczy zaciekawiła Was najbardziej? A może coś znacie i chcecie się podzielić opinią?

Buziaki :* 

35 komentarzy:

  1. Same cudowności
    Będziesz miała co testować

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowinek:) Oby się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo prezentow, bardzo ciekawi mnie ta seria z Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne upominki dostałyśmy:) nic tylko testować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne upominki, zaciekawiły mnie kosmetyki z Bielendy :D Mam skórę mieszaną, trądzikową, mogłabym być z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie szybko się uwinęłaś ;p a ja tylko ogarnęłam zdjęcia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam zacząć używać, bo miałam kosmetyczne braki :D

      Usuń
  7. Opłaca się bywać na takich imprezach- chociażby dla darów losu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybka jesteś :) mam nadzieję że kosmetyki mam się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie z Bielendy maseczka z cynkiem i z Tolpy krem na naczynka 🤔 czekam na opinie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne dary losu, szczególnie kosmetyki Tołpy, mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bielenda mnie osobiście nie zachwyca, z Tołpą jestem na TAK a pozostałych nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za wspaniałości! Kilka firm w ogóle mi nie znanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kilka dopiero poznałam, więc tym bardziej cieszę się z możliwości przetestowania :)

      Usuń
  13. Uwielbiam produkty Bielendy i Tołpy, więc z przyjemnością bym wypróbowała niektóre z kosmetyków tych firm. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja się cieszę, że moja kosmetyczka jest mocno okrojona i bardzo konkretna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak z ciekawości - co się w niej znajduje? Może zainspirujesz kogoś w temacie prezentów ;)

      Usuń
  15. Wiele kosmetyków znam ale te koreański to bym sama chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej ile marek, których zupełnie nie znam! Czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń