piątek, 28 października 2016

Jak zostać VIPem?

Witajcie :*

Pamiętacie relację z mojego ostatniego wyjazdu na LNE do Krakowa? Świetnie się bawiłam, wiele nauczyłam, przywiozłam troszkę skarbów, które służą mi do dziś. Miałam wielką ochotę tam powrócić... I wiecie co? 5 listopada będę tam znowu. Tym razem jednak będę vipę ;D Czyli? Czyli jadę na moje pierwsze spotkanie blogerskie, czyli Beauty Flash organizowane przez serwisuroda.pl!



A skąd mi się wziął ten VIP? Ano stąd, że organizatorzy LNE wykazali się dużą dawką uprzejmości i udostępnili wszystkim uczestnikom luksusowe dwudniowe karnety, dzięki którym jeden dzień będę mogła spędzić na poznawaniu nowych ludzi, a drugi prawdopodobnie na zakupach i prelekcjach makijażowych. Towarzyszyć nam będą takie marki jak Ikor, NC Nails oraz blogerka Candymona. Spotkanie zapowiada się bardzo ciekawie - obejmuje prelekcje, konkursy, warsztaty... Co tylko dusza zapragnie. Z kim się zobaczę ? :)

Buziaki ;*

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, brzmi świetnie i przy okazji odwiedziłabym kochany Kraków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ta, jeździć, choć na spacery po rynku raczej nie będzie czasu ;)

      Usuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Jeszcze nigdy nie brałam udziału w tego typu wydarzeniach, ale na pewno warto tam pojechać i poznać tyle fantastycznych osób. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to mam nadzieję że się spotkamy ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo to mam nadzieję że się spotkamy ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozważałam wybranie się na te targi, ale jednak Kraków za daleko :) Życzę miło spędzonego czasu i czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na pewno coś będzie, choć pewnie dopiero w poniedziałek :)

      Usuń
  6. To również moje pierwsze spotkanie blogerów i już nie mogę się doczekać. :) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam, ale niestety się nie poznałyśmy :(
    A szkoda! Może innym razem :))

    OdpowiedzUsuń