piątek, 19 stycznia 2018

Płynne metaliczne pomadki: Delia, Hean, L.A. Girl

Witajcie :*

Przyznaję, że zebranie materiałów do tego posta zajęło mi dłuższą chwilę, ale oto jest - zestawienie płynnych metalicznych pomadek, które wpadły w moje ręce. Nie przedłużajmy, bo post i tak będzie długi ;D Zapraszam!





Na początek zajmijmy się kwestiami technicznymi:

Delia Matt Liquid Lipstick Metallic Finish 106 Jennifer

Delia, Matt Liquid Lipstick, Metallic Finish, 106 Jennifer
5 ml/10-16zł
Dostępna na pewno w internecie, może w mniejszych drogeriach.
Plastikowa buteleczka w kształcie nawiązująca do tradycyjnej szminki, przezroczysta. Aplikator klasyczny gąbeczkowy, raczej krótszy, ścięty z jednej strony.
Zapach: słodki, budyniowo-waniliowy.
Konsystencja kremowa.

Hean Glam Metal Mousse Lipstick 508 Rubin Fire

Hean, Glam Metal Mousse Lipstick, 508 Rubin Fire
7,5g/18-20zł
Dostępna w internecie, szafy Hean weszły też niedawno do Hebe.
Opakowanie klasyczne, plastikowe, aplikator standardowy, ścięty z jednej strony.
Zapach: trochę owocowy, trochę chemiczny.
Konsystencja gęstego musu, zastygająca.

L.A. Girl Metal Liquid Lipstick Molten

L.A. Girl, Metal Liquid Lipstick, GML862 Molten
7ml/30zł/7€
W Pl dostępne tylko w internecie, w Minti Shopie lub na stronach zagranicznych.
Nieprzejrzyste opakowanie, kolor oznaczony na zakrętce i naklejce. Aplikator dłuższy, dość płaski, delikatnie ścięty z jednej strony.
Zapach: budyniowy, trochę chemiczny.
Konsystencja podobna do Nyx Soft Matte Lip Cream, piankowa, trochę dłużej zastyga.

Porównanie kolorów i wykończeń:



Delia to odcień rudoczerwony, najbardziej drobinkowy. Ma trochę słabsze krycie.
Hean - głęboki, burgundowo-fioletowy, najlepiej kryjący, gładki połysk bez wyraźnie odcinających się drobin.
L.A. Girl - ciemnorudy, trochę delikatniej błyszczący, pigmentacja pośrodku.

W zbliżeniu:

Delia Hean L.A. Girl pomadki metaliczne swatche

Test trwałości:
Pierwsze zdjęcia przedstawiają pomadkę tuż po nałożeniu i odciśnięciu warg w chusteczkę (zawsze tak robię, więc test nie jest zafałszowany), kolejne: po całym dniu na uczelni (tylko picie lub nic), trzecie: po obfitym posiłku, ostatnie: po poprawce.

Delia:

Delia płynna pomadka metaliczna

Hean:

Hean płynna pomadka metaliczna

L.A.Girl:

L.A. Girl płynna pomadka metaliczna

Jak widać test całego dnia na uczelni wszystkie zniosły podobnie - lekko się wytarły, ale efekt na żywo był jak najbardziej ok i nie czułam potrzeby poprawek. Tłuste jedzenie zaszkodziło każdej i żadna nie nadawała się po nim do dalszego użytkowania. Poprawki najbardziej służą L.A. Girl - nie widać żadnych granic, pomadka nadaje się do dalszego noszenia. Hean nie przepada za dokładaniem, wygląda ciężko, od biedy przejdzie, ale lepiej zetrzeć. Delia poprawki akceptuje, ale lepiej wygląda po reaplikacji. Po odciśnięciu w chusteczkę i zastygnięciu nie zauważyłam żadnego odbijania.

Podsumowanie:

Nie jestem przekonana do drobinkowego wykończenia Delii, spodziewałam się czegoś innego. Pomadka sama w sobie zła nie jest, ale do ulubieńców nie trafi. Hean jest świetny, jeśli potrzebujemy efektu wow i raczej nie planujemy dużego posiłku. Doszły mnie jednak słuchy, że jaśniejsze odcienie wyglądają tandetnie, więc raczej nie wybierajcie w ciemno - na szczęście też jest najłatwiej dostępny. W podobnym stopniu jestem zadowolona z L.A. Girl - połączenie wykończenia i tego koloru sprawia, że najlepiej nadaje się do poprawek, więc jeśli zamierzacie jeść w ciągu dnia, to będzie niezłym wyborem. Na minus - zobaczenie kolorów na żywo jest dla większości z nas niedostępne i trzeba się kierować zdjęciami w necie.

A Wy przekonaliście się do metalicznych ust czy trzymacie się matów? Jakie są Wasze ulubione pomadki?

Buziaki :* 

58 komentarzy:

  1. Nie, nie przekonuje mnie takie wykończenie, podobnie z resztą jak matowe. Zdecydowanie wolę kremowy efekt, lekko błyszczący, ale bez drobinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie jestem fanką kremowych pomadek, zawsze się boję, że się rozmażą i będę je mieć na połowie twarzy :D

      Usuń
  2. jeśli chodzi o trwałość to jest na prawdę dobra :D Sama rzadko maluję usta niestety, wydaje mi się, że wyglądam dziwnie mając jedną wargę (górnej w ogóle prawie nie ma xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś to chociaż troszkę wyrównać za pomocą delikatnego poprawiania konturu kredką? Ciemne, błyszczące odcienie mogą faktycznie mocno zwracać uwagę na asymetrię, ale już ładny nudziak powinien się sprawdzić ;)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam mat i kremową konsystencję, poza tym niektóre z drobinkami też lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki. Podobają się mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie blysk, wiec metaliczne pomadki to cos dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki rzeczywiście ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam metaliczne pomadki od NYX :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, zaciekawiłaś mnie! Opowiesz coś więcej? :)

      Usuń
  8. Bardzo konkretny i pomocny test kosmetyków. Od jakiegoś czasu już się kręcę w tym temacie bo już dawno nie kupowałam żądnych szminek - mimo wszystko jestem wierna REV od Bourjois (zawsze do nich wracam po nieudacznych próbach innych produktów). Kuszą mnie te metaliczne wykończenia
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem chyba jedyną osobą, która nie testowała tych pomadek :D Myślę, że możesz spróbować nowego wykończenia, ceny są niezbyt wysokie, więc w razie czego nie będzie żal. Pozdrawiam również :*

      Usuń
  9. U mnie to różnie bywa. Lubię różne wykończenia nie mam ulubionego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jest ich więcej w każdej marce, na pewno byś znalazła coś dla siebie :)

      Usuń
  11. Raczej maty :)Nie przemawiają do mnie te metaliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przekonywałam się do nich dłuższą chwilę i teraz mi się podobają, ale zazwyczaj i tak wybieram mat ;)

      Usuń
  12. Ładnie wyglądają, ale ja raczej zostanę przy matowym wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć ;) A maty też są super!

      Usuń
  13. Ten kolor z Hean prezentuje się bosko. Chcę go ;) Jak dla mnie najlepszy metal na ustach to na razie Golden Rose ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę zastygające konsystencje w przypadku tak wyrazistych szminek, dlatego GR używam sporadycznie. Ten kolor z Hean jest naprawdę ładny, myślę, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  14. Nie mam swojego ulubionego rodzaju pomadek, ale metaliczne wykończenie nie do końca mnie przekonuje. Może dlatego, że tutaj żaden z kolorów by mi nie odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolory.


    Zapraszam do mnie
    https://marzenczas.blogspot.com/2018/01/art-journal-i-moj-pierwszy-list.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolory.


    Zapraszam do mnie
    https://marzenczas.blogspot.com/2018/01/art-journal-i-moj-pierwszy-list.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory bardzo ładne i w sumie intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Preferują mat, ale metaliczne wykończenie jest mile widziane np. w karnawale ;) Wpis na czasie!

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to idealny moment, żeby spróbować błysku na ustach :)

      Usuń
  19. Wolę matowe lub klasyczne szminki raczej w odcieniach czerwieni. Ciemne fiolety i róże to totalnie nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taką jedną błyszczącą bym przygarnęła. Najpierw spróbuję Delię, jak przypasuje, to spróbuję droższe. Ja z kosmetykami to tak ostrożnie, najpierw próba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie boisz się drobinek, to możesz od niej zacząć :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. W takim razie możesz próbować, może zakochasz się w metalicznych pomadkach :)

      Usuń
  22. Mi się bardzo spodobał efekt jaki daje pomadka z Hean i ona najładniej z całej trójki (według mnie) prezentowała się w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. L.A.Girl ma ciekawy kolor. Jak gdzieś spotkam to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mieszkasz w Pl, to jesteś skazana na internet... ;)

      Usuń
  24. Uwielbiam pomadki w płynie, ale muszą być matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście wybieram matowe pomadki, ale z tych, które opisujesz wybrałabym pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi czas nosiłam tylko maty, ale teraz skusiłam się na nowe wykończenie i czuję się przekonana :) Akurat Delia jest z nich najtańsza, więc myślę, że możesz spróbować ;)

      Usuń
  26. Nie jestem fanką metalicznych pomadek, jakoś nie pasują one do mojej urody :) Mimo to wyglądają pięknie na niektórych dziewczynach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie wykończenie preferujesz - kremowe czy matowe? :)

      Usuń