sobota, 24 września 2016

Tag: Kocham jesień

Witajcie ;*

Wróciłam z wyjazdu, a razem ze mną przybyła jesień. Przyznam, że niezbyt mnie to cieszy, a tytuł tagu nie do końca oddaje charakter naszej relacji. Raczej podchodzimy do siebie z dystansem lub dawką niechęci - ona często daje mi w kość, co sprawia, że niezbyt za nią przepadam. Dzisiaj jednak chciałabym ją nieco odczarować i poszukać jakichś plusów. Pomożecie? Zapraszam na tag! :)




1. Ulubiona szminka na jesień?
To u mnie czas powrotu do ciemniejszych, mniej żarówiastych kolorów. Ta ze zdjęcia w ubiegłym roku pojawiła się u mnie i od tego czasu spędziła ze mną wiele chłodniejszych dni. Myślę, że tej jesieni będzie tak samo. Mowa o Golden Rose Matte Crayon Lipstick nr 08. Pełną recenzję możecie przeczytać tutaj.


2. Ulubiony jesienny lakier do paznokci?
I tu jest pies pogrzebany - w ostatnim czasie niemal zupełnie zrezygnowałam z klasycznych lakierów na rzecz hybryd, a tych nie mam jeszcze zbyt wiele. Najbardziej jesienne kolory w mojej kolekcji to czerwień i ciemny fiolet. Marzę o złocie, może bordo? Jeśli macie coś do polecenia w tych klimatach to koniecznie dawajcie znać!

3. Co najbardziej lubisz pić jesienią?
W tym okresie piję znacznie więcej herbaty, do której często dodaję pół łyżeczki miodu (nie lubię słodzonej herbaty, miodek tylko na wzbogacenie walorów zdrowotnych i smakowych), imbir i cytrynę. Nie mogę się doczekać biedronkowej serii "Rozgrzej się", lubię także wiele smaków Teekanne. Uwielbiam też grzane wino z przyprawami korzennymi czy kawałkami pomarańczy :).


4. Ulubiona świeca zapachowa?
Wszystko co waniliowo-przyprawowo-cieplutkie! Nie uzupełniłam jeszcze kolekcji wosków na ten sezon, dlatego przypomnę Wam haul zapachowy z ubiegłego roku. Szczególnie chciałabym wyróżnić Hot Chocolate, wczoraj zapaliłam jego ostatni kawałek i przypomniałam sobie, jaki intensywny i przecudowny to zapach <3.

5. Ulubione jesienne perfumy?
Tutaj także wielki powrót wanilii i czekolady, czyli dwa razy Yves Rocher "Plaisirs Nature Vanille" oraz "Vanille Noir". Na wieczorne wyjścia "Chocomania" The Body Shop. Więcej o nich tutaj.


6. Ulubione akcesoria na jesień?
Kocham grube czarne rajstopy. Mam też ulubiony szal, ombre czarno-czerwone, duży i otulający, a jednocześnie na tyle cienki, że nie przegrzewam się w cieplejsze dni. Poważnie zastanawiam się na kapeluszem, myślicie, że to dobry pomysł? :)


7. Gdybyś poszła na imprezę Halloweenow'ą za co byś się przebrała?
Mam w sumie dwa typy. Jeden klasycznie halloweenowy, czyli wampirzyca, seksownie, z dużą dawką sztucznej (?) krwi. Drugi to coś bardziej słodkiego i uroczego, misiak albo cukrowa wróżka. Moje propozycje z zeszłego roku możecie oglądać tutaj, macie w tym roku ochotę na jakieś makijaże w tym klimacie?

8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?
Uwielbiam powroty do bordowych i czarnych ubrań, bardziej "mrocznych" klimatów. Koronki, skóra to coś, co mnie przekonuje i wpasowuje się w pewnym stopniu w mój "styl".

9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?
Nie lubię mnóstwa rzeczy - jesień zawsze mnie dołuje i przypomina, że wszystko się kończy. Działa na mnie jak dementor :D. Nie lubię też niskich temperatur, bardzo ciepłych kurtek, które ubiera się długo i niewygodnie, deszczu i błota. Zawsze łapię jakieś przeziębienie, które u mnie ciągnie się i ciągnie. Już teraz odczuwam pierwsze symptomy nadchodzącego kataru. Ale żeby nie było, że marudzę - są też pozytywne aspekty. Kolorystyka zdecydowanie wygrywa! W sklepach ciuchy w "moich" kolorach, a na zewnątrz robi się złociście. Słoneczne jesienne dni potrafią być naprawdę piękne! No i w autobusie pachnie lepiej, a mnie się nikt nie czepia, że od moich perfum można dostać mdłości :D.

A jak u Was? Lubicie jesień, czy raczej za nią nie przepadacie? Wszystkich chętnych zapraszam do zrobienia tagu u siebie albo w komentarzach! :)

Buziaki :*

39 komentarzy:

  1. Też nie przepadam za jesienią :) Piję hektolitry herbaty i otulam się w ciepłe rzeczy. Pomadki ulubionej nie mam i lakieru też nie. Nad innymi pytaniami musiałabym się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez herbatki ani rusz!
      To może przemyślisz odpowiedzi i podziałasz u siebie? W razie czego czekam na link! :)

      Usuń
  2. Jesień to chyba najmniej lubiana przeze mnie pora roku. Chociaż.. uwielbiam te klimatyczne wieczorki pod kocem z książką, odpaloną świecą i kubkiem gorącej herbatki ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wieczory sprawiają, że plucha za oknem jest mniej obrzydliwa :)

      Usuń
  3. Jesień to według mnie najgorsza pora roku ale oczywiście nie jest też tak że w ogóle nie lubię tej pory roku.
    Głównym plusem tej pory roku jest to że możemy się ubrać w szarości i jeśli będzie cieplejszy dzień to nie będzie nam tak chłodno jak podczas zimy.
    Ja również uwielbiam grube, czarne rajtuzy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiarkowane temperatury to plus - można się ubrać w ukochany sweterek, jednocześnie nie myśląc jeszcze o puchowej kurtce ;)

      Usuń
  4. W tym czasie też lubię słodsze zapachy. Znowu powrócę do mojej kokosowej wody perfumowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, a już myślałam, że naprawdę kochasz Jesień... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tak bym tego nie nazwała :D Gdybym sama wymyślała tytuł tagu to bardziej coś w stylu "To, czego nie nienawidzę w jesieni" xD

      Usuń
  6. Ja uwielbiam jesień, a właśnie wczoraj kupiłam sobie idealną jesienną szminkę, taką złoto-brązową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że nie przepadam za jesienią - to chyba moja najmniej lubiana pora roku :D Ale tą pomadkę z GR bardzo lubię i stwierdziłam, ze kolor na jesień/zimę będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadki to jeden z fajniejszych aspektów jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja lubię jesień :D o ile świeci słonce :) chociaż przyznam, że coraz dłuższe wieczory zupełnie nie są mi na rękę. Bardzo ładna pomadka :)
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    (dodaję do obserwowanych, bardzo mi się tu podoba <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczne dni sprawiają, że jesień jest mniej obrzydliwa :D Szybko zapadająca ciemność sprawia, że najchętniej nie wychodziłabym spod kołdry!

      Usuń
  10. Specjalnie na jesień zaopatrzyłam się już w woski, herbatki i kawy. Książki i kocyk w tym roku zastąpi mi zabawa z Synkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę spróbować tych pomadek, szminkę z Golden Rose, słyszę o nich same dobre opinie :) Jeśli chodzi o Halloweenowy stroj to chyba natchnelas mnie - kolorowy miś, cukrowa wróżka to mój typ na tegoroczne Halloween :D
    Że względy na to, że mieszkam w Irlandii, nie bardzo przepadam za jesienią - jest zimno, wietrznie i wiecznie pada.. Ale to oznacza, że zaraz zimą, wiosna i w końcu moje ukochane lato. Nic tylko wyczekiwac słońca :D
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki polecam, to moje ulubione :) Przekonały mnie do ciemnych kolorów!
      Cieszę się, że Cię zainspirowałam, udanej zabawy i szybkiego powrotu wiosny :)

      Usuń
  12. Ja też uwielbiam jesień! Właściwie, to lubię każdą porę roku, bo każda wnosi coś innego i fantastycznego. Bez jesieni i zimy, nie docenialibyśmy wiosny i lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię jesień jest taka kolorowa i nieprzewidywalna. Lubię kolory, które wracają do łask w tym okresie czyli burgund i khaki. Skórzane kurki, koszule w kratę i timberlandy. Lubie ciepło świec i grzane piwo i tak się rozmarzyłam że chyba zrobię ten tag u siebie :D
    Zapraszam :)
    http://kobiecym-okiem-na-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy odrobinie dobrej woli można dopatrzyć się wielu pozytywnych aspektów jesieni :)

      Usuń
  14. A ja uwielbiam jesień :D
    Ale tę piękną, rozmarzoną malarkę, tę, która obdarowuje nas pięknym światłem, idealnym do fotografowania architektury.

    Zresztą już o tym owego czas pisałam ;)
    O tutaj (mam nadzieję, że nie uznasz za spam): http://www.maratime.pl/2015/10/jesienny-gosc.html

    Pozdrawiam cieplutko,
    Teresa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafi być piękna, wszystko jednak rujnuje deszcz i plucha :(

      Usuń
  15. Ja tam lubię wszystkie pory roku :) a jesienią uwielbiam wieczory spędzane pod kocykiem, przy cieplej herbatce i świetnej ksiazce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jesień! Im bardziej szara, deszczowa i bardziej mroczna - tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ja z kolei deszczu nie znoszę, toleruję tylko, kiedy jest za szybą ;)

      Usuń
  17. Ja lubię jesień póki nie pada deszcz :D W zeszłym roku używałam tej samej pomadki z GR :)
    Co do kapelusza, ja się przekonałam do nich i bardzo się z tego cieszę, to taki dodatek, który dodaje szyku i oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam spróbować, zamówiłam z Aliexpress na próbę, jak się do nich przekonam, to będę może kombinować z czymś porządniejszym :)

      Usuń
  18. Skrobnęłam swoje odpowiedzi u siebie: http://matkanaszczycie.pl/2016/10/tag-kocham-jesien.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kocham jesień! Dla mnie to jak dla innych wiosna :-) ciepłe swetry, gorąca herbata, kocyk i książki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wybieram opcję wiosna, ale kocyk z herbatką i książkami bardzo do mnie przemawia :)

      Usuń