sobota, 24 lutego 2018

Wspaniałe pierwsze wrażenie | Juvia's Place - Zulu

Witajcie :*

O paletach tej marki myślałam już od jakiegoś czasu. Myślałam, myślałam, aż w końcu pojawiła się promocja w oficjalnym sklepie marki, przez którą w końcu zdecydowałam się na zakup :D. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją - pierwszym wrażeniem. Czy faktycznie są takie dobre, jak się mówi?

Juvia's Place The Zulu Palette

Cena: na stronie producenta 21,50$ (wysyłka w moim przypadku wyniosła 13$), ale upolowałam ją ze zniżką -40%. W polskich sklepach internetowych kosztuje ok. 100 zł,z  tym, że widzę problemy z dostępnością.
Skład:
Juvia's Place The Zulu Palette skład INCI


Przesyłka dotarła do mnie bez problemów - miałam aktywny link do śledzenia, dzięki czemu mogłam monitorować położenie paczki. Wszystko było dobrze zabezpieczone, w kartonie znajdowały się "chrupki" wypełniające, sama paleta jest jeszcze owinięta folią przed wsadzeniem do kartonika.

W palecie znajduje się 9 cieni - 5 matów i 3 metaliczne. Masa całej palety to 32,4 g, jedna wypraska jest wielkości wkładów Melkiora lub Neve, czyli naprawdę duża.

Paleta przybywa do nas w typowym dla marki kartoniku - bladoróżowy papier jest lekko holograficzny (♥), znajdują się na nim wizerunki kobiet w strojach stylizowanych na afrykańskie. Sama paleta również jest wykonana z kartonu, zamykana na magnes, nie posiada lusterka. Cienie niestety nie mają nazw (te pojawiają się tylko w dużych zestawach kolorystycznych), zabezpiecza jest dodatkowo sztywna folia. Produkt jest lekki i płaski, wielkości mniejszej książki lub kalendarza, więc nadaje się do podróży lub kufra.

Juvia's Place The Zulu Palette swatches, kolory

Kolory są mocno napigmentowane, nasycone i wibrujące - idealne dla każdej fanki kolorowych makijaży! Mamy tu i ciepłe, i chłodniejsze barwy. Maty to: pomarańczowy, żółty, brązowy, morski zielony, malinowy, fiolet. Metaliczne cienie to: limonkowa zieleń, turkus, różowy połyskujący na złoto. Paleta aż krzyczy: lato, upał, wakacje! Ze względu na tę pigmentację, warto podchodzić do nich z dystansem i uważać, żeby nieostrożnym dotknięciem nie dorobić się wściekłej plamy na powiece. Kolory rozcierają się naprawdę dobrze, a jak na ten poziom nasycenia, to sypią się stosunkowo słabo. Mimo moich średnich umiejętności, nie robiłam sobie syfu pod okiem. Zresztą zobaczcie, co tam udało mi się zmalować (po więcej zdjęć wpadajcie na instagram).

Juvia's Place The Zulu Palette makijaż

A Wy lubicie takie kolorowe makijaże? Próbowaliście już palety Juvia's Place?

Buziaki ;*

47 komentarzy:

  1. Kolory zbyt odważne dla mnie, ale makijaże piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam czasem lubię zaszaleć - przywołuję wiosnę :D

      Usuń
  2. Jeja, nie mogę się już doczekać moich palet :D wg linku podobno siedzą już w Warszawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to u mnie były jakoś w dwa dni, jak już dotarły do Wawy... Także niedługo będziesz czarować!

      Usuń
  3. paleta wygląda fajnie, niestety ja nie byłabym w stanie wydobyć z niej potencjału :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wypróbowałam tej palety i raczej nie wypróbuję, nie umiem posługiwać się takimi kolorowymi cieniami. Natomiast bardzo podoba mi się jej opakowanie, jest oryginalne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Juvia's bardzo wyróżnia się na tle innych marek :)

      Usuń
  5. super kolorki, nieźle odjechane, i piękne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie Juvias od dawna <3 Ale chyba najpierw pozbędę się kilku palet z kufra, bo już brakuje mi miejsca na wszystkie moje skarby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym raczej kupiła większy kufer :D Ale ja jestem zbieraczem :D

      Usuń
  7. Nie jesten wielka fanka takich kolorow, ale chetnie bym je miala u siebie zeby troche poeksperymentowac letnie makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory cudowne, ale sama nie wiedziałabym co z nimi zrobić :D Nie mam talentu do makijażu, więc pewnie wyglądałabym jak klaun :D Ty oczywiście umiesz wyczarować cuda, które z przyjemnością podziwiam na Insta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa! Każdy miał kiedyś etap clowna, trzeba dużo ćwiczyć i się nie poddawać!

      Usuń
  9. Piękny makijaż :) Ja akurat bym takiej paletki nie kupiła bo gustuję w brązach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam sie nad paletami Juvias i nie wiem ktora wybrac, ale Zulu mnie przyciaga tymi magnetycznymi kolorami zwlaszcza roz i fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Masquerade? Są bardziej "normalne" kolory, jest róż, fiolet, niebieskości... Wszystko w jednym :)

      Usuń
  11. Paleta jest cudna, makijaże jeszcze piękniejsze, ale ja chyba nie miałabym na nią pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się ma ją w rękach, to sama inspiruje do działania ;)

      Usuń
  12. Piękne opakowanie, kolory i przepiękne makijaże oczu! Chciałabym umieć się tak malować, mój make up składa się tylko z korektora, tuszu do rzęs i pomadki! :)
    Pozdrawiam,
    https://buszujwkuchni.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko chcesz coś zmienić, to musisz zacząć próbować :D

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się recenzja, paletka również. Nie mam jednak tak sprawnej ręki jak Ty i mój makeup wyglądałby tragicznie. Wolę nierzucające się w oczy kolory, na których nie widać moich braków umiejętności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, jaka odważna paleta :D Akurat dla mnie zupełnie nieprzydatna, ale dla wizażystek, stylistek i charakteryzatorek - czemu nie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto zrobić taką kolorową odskocznię, choćby w formie akcentu na powiece :)

      Usuń
  15. To zestaw na szczególne okazje. Na co dzień zdecydowanie wolę delikatny, prawie niewidoczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę go w wielu letnich, bardziej odważnych makijażach :)

      Usuń
  16. Jeju, jakie piękne kolory. Makijaż wykonany cudownie, bardzo wyrazisty. Zakochałam się w barwach tej paletki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Drogie panie nigdy was nie zrozumiem z tymi kolorami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory przepiękne, ale zbyt odważne dla mnie. Cudownie to wygląda... piękna paletka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobała! Nie musisz używać ich wszystkich na raz, mogą stanowić akcent przy stonowanym makijażu :)

      Usuń
  19. Paleta ma świetną pigmentację, ale nie moje kolory. Tzn. nie należę do grona osób, które lubią tylko nudziaki, ale ta jest trochę bez ładu i składu jak dla mnie. Dobra na uzupełnienie innych palet, niekoniecznie jako niezależny produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona absolutnie nie jest samowystarczalna, choćby ze względu na brak matowego beżu, ale właśnie jako taki kolorowy akcent dla innych palet sprawdza się znakomicie :).

      Usuń
  20. Bardzo ładne kolory! Szkoda, że nie umiem się takimi ładnie malować... :(

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym takie cienie, podobają mi się takie kolorowe makijaż i sama chciałabym popróbować swoich sił, ale niestety ta paleta jest dla mnie za droga :) pięknie ci wyszły makijaże i nie wiem, który podoba mi się bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Wiele świetnej jakości matowych cieni w dobrej cenie znajdziesz w szafie My Secret lub Kobo. Fajne są też czekoladowe paletki MUR, jestem ich ogromną fanką! Słyszałam też dużo dobrego o cieniach MIYO, mają chyba też taką kolorową paletkę. Zawsze jest też Inglot, choć tutaj ceny są wyższe, ale możesz za to wybrać tylko te kolory, które w danej chwili są Ci potrzebne. Pamiętaj, dla chcącego nic trudnego! Powodzenia!

      Usuń
  22. Kolory wiosny I lata. Dla odważnych kobiet, dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie na letnich imprezach sprawdzi się idealnie :)

      Usuń
  23. Lubię kolorowe makijaże, ale bardziej na kimś oglądać :) Dla mnie zbyt kolorowa jest ta paleta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wpadaj na instagram - tam bywa naprawdę kolorowo :D

      Usuń