piątek, 29 września 2017

Jak zostałam wielbłądem... | Spotkanie blogerek 23.09.2017 Relacja + Haul

Witajcie :*

W ubiegły weekend miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek organizowanym przez Kapryska. Dzisiaj opowiem Wam, jak się na nim bawiłam, kogo spotkałam, a także dlaczego zostałam wielbłądem :D.

 

Kiedy tylko dowiedziałam się, że moja znajoma blogerka organizuje spotkanie przy kawie, od razu się zgłosiłam. Lubię spotykać ludzi, którzy rozumieją, że czasami naprawdę "potrzebuję" czterdziestej szminki :D, okupują te same sklepy, prowadzą blogi o zbliżonej tematyce. Od początku informacja była jasna: impreza czysto towarzyska, spotykamy się, żeby pogadać. Tuż przed samym wydarzeniem organizatorka rzuciła hasło "jednak weźcie trochę większe torby". No to wzięłam. Nie byłam jednak przygotowana na to, co czekało nas na miejscu... Ale nie uprzedzajmy faktów ^^.

Zrobiłam pazury, wymalowałam twarz i wyruszyłam. Do Coffee Synergia dotarłam mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych w postaci drażniącej mżawki. Na miejscu spotkałam wiele przemiłych osób, które zdecydowanie były najmocniejszym punktem imprezy :).

zdjęcia: K.Mierzwa, A. Kurowska, R. Świtkiewicz

Do tego szacownego grona należały:

Dziękuję za Wasze wspaniałe towarzystwo, miło się z Wami popija kawkę i plotkuje :* A Ali dodatkowo serdecznie gratuluję, świetnie to ogarnęłaś! 

A wracają do tematu wielbłąda, znaczy się torby. Okazało się, że kilka marek postanowiło zrobić nam święta we wrześniu i podarować "kilka" prezentów. Mikołajami, którzy odwiedzili nas osobiście, byli przedstawiciele marek: 
Monika Szmatloch z salonu http://haircoccon.pl/ przedstawicielka Paul Mitchell Polska
Monika z Endorphine - główny partner spotkania
Bogusia, która podarowała nam pędzle silikonowe Fashion Design od Top Choice
Marta Dziekańska z Pharma Nord
Artur Brela z Swiss Image 

Wszyscy, którzy zdecydowali się sprawić nam radość:



Moja torebka zdecydowanie nie należała do małych, ale biorąc pod uwagę, ile prezentów trafiło w nasze łapki, to właściwsza byłaby walizka na kółkach. Taka, którą pakujemy na 3 tygodnie wakacji :D. Nie jestem wątłym, delikatnym dziewczęciem, coś tam podnieść potrafię, ale...


...przytarganie tego na przystanek, jazda dwoma autobusami, a potem jeszcze dotarcie do domu z tym wszystkim w rękach sprawiło, że przypominałam małego wielbłąda, a zakwasy w bicku miałam jeszcze przez dwa dni :D. Ale absolutnie nie narzekam! A co znalazło się w tych wszystkich pakunkach?



Sotalie: Skoncentrowane serum pod oczy i próbki kremów
Bielenda: Nawilżający płyn micelarny, Węglowy peeling solny do ciała, Nawilżający krem różany
Spa: Aromaterapeutyczny olejek pod prysznic
Farmona: Tutti Frutti Kremowy peeling myjący, Herbal Care Natłuszczający olejek do kąpieli i pod prysznic, Magic Spa Aksamitne masło do ciała, Jantar Kuracja na gorąco
Evree: Normalizujący tonik do twarzy, Intensywnie wygładzające serum do rąk
Mincer: Rozświetlający krem pod oczy, Nawilżająca mikrodermabrazja, próbki z serii Vita C
Delia: Keratynowa odżywka bez soli, 3D Lashes New Look Mascara, Serum liftingujące
Long 4 Lashes: Ekstremalne serum utwardzające do paznokci, Odżywka wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów, próbki
Vis Plantis: Regenerująca maska odżywcza do rąk i paznokci, Serum wyciszające, Olejek arganowy, Relaksująca maseczka kojąca
Green Pharmacy: Olejek do masażu rozgrzewający


Tealighty Lanaline
Herbaty Ahmad Tea
Zestaw herbat i kubek Hello Slim 
Suplementy Bio-Selen+Cynk, Bio-Magnez Pharmanord


Paul Mitchell: świeca zapachowa, Lemon Sage Thickening Spray, Tea Tree szampon+odżywka
Swiss Image: Szampon + odżywka For Dry Hair, próbki
Z wymianki koleżeńskiej wymianki: Soraya, Ideal Beauty Body Make up


Vichy: Sulfate Free Shampoo
La Roche Posay: Krem termalny
Top Choice: pędzle silikonowe Fashion Design
CD: Happy Deo Orange Blossom
Sylveco: próbki

Uff, i to już wszystko... Jeżeli coś szczególnie przykuje Waszą lub moją uwagę, to możecie spodziewać się oddzielnej recenzji. Jeżeli do takowej nie dojdzie - sprawdzajcie projekt denko i instagram, bo tam będę na 100% dawać znać. Bawiłam się świetnie, mam nadzieję, że kiedyś to powtórzymy! :)

Czy znacie któryś z tych produktów? Może któryś szczególnie Was zainteresował i chcecie o nim więcej poczytać?

Buziaki :* 




61 komentarzy:

  1. Świetne są takie spotkania! Mam nadzieje ze może kiedyś również się na takowe załapie tylko ze w swojej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Micel z Bielendy uwielbiam, ale w różowej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten po pierwszych testach zdecydowanie mi się spodobał :)

      Usuń
  3. Świetnie jest móc uczestniczyć w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta herbatka cynamonowa jest idealna na jesienne wieczory ;) bardzo dziękuję za to że byłaś i do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sączę sobie, sączę :D Ja dziękuję za świetne spotkanie, mam nadzieję, że będzie takich więcej :)

      Usuń
  5. Haha tak to sobie można wielbłądzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było Cię poznać i do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkanie jak widać udane. Dla mnie one są zawsze zbyt krótkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedziałyśmy razem przez wiele godzin, a i tak było nam mało ;)

      Usuń
  8. Super! Może poza dojazdem, również znam ból dupiatych dojazdów, sama się tułam na uczelnię dwoma autobusami+tramwajem, KZK GOP to masakra jest :P Fajnie, mam nadzieję, że i mnie uda się kiedyś na takie spotkanie załapać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście dojeżdżam moim miejskim i nie jestem skazana na kzk, za co dziękuję losowi :D Ale i tak albo mnie czeka dojście na przystanek+autobus+dojście na wydział, albo dojazd pierwszym autobusem+drugi autobus+dojście na wydział xD
      Jestem pewna, że kiedyś trafisz na coś takiego, trzeba tylko monitorować grupy i blogi z okolicy ;)

      Usuń
  9. Gorąco polecam Top Choice, zawsze tam kupuję kosmetyczki i inne gadżety. Są śliczne i tanie. Nie miałam tych kosmetyków, ale miałam inne od Farmony, Vis Plantis (produkty do włosów), Bielendy,
    Delii, Saraya, La Roche Posay, Sylveco i Vianek. To są świetne firmy, myślę że będziesz zadowolona z tych produktów. Do czego służy ta kuracja Jantar? Bo mnie to zaciekawiło mocno. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taka jednorazowa kuracja na zasadzie O-M-O, czyli nakładamy na ciepło odżywkę i siedzimy z nią chwilę pod czepkiem, potem myjemy włosy szamponem i nakładamy lżejszą odżywkę. W najbliższym denku będzie recenzja ;)

      Usuń
    2. To jestem zainteresowana i czekam. :)

      Usuń
  10. miałam tam być z Wami, ale niestety nie tym razem, nie udało się... cieszę się jednak, że spotkanie było udane, a czas zagospodarowany został wspaniale, mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Kaprysek dotrzyma słowa, to może spotkamy się kolejnej edycji! :)

      Usuń
  11. Ojej...i ja nic nie wiedziałam? :D Ja bicek mam na szczęście wprawiony od kilku miesięcy :D
    Mnie ciekawią suplementy i Soraya Body Makeup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie kolejna edycja, to koniecznie się zgłoś! Wózek i dziecię organizują Ci treningi? :D
      O suplementach najpewniej będzie na insta, Body Makeup chyba będzie musiał poczekać do wiosny...

      Usuń
    2. Oj i to jakie! Wnoszenie wózka z prawie 10kg dzieckiem i zakupami (łącznie pewnie z 20 kg) po schodach to nie lada wyzwanie. Do tego usypianie oraz zabawy to prawdziwy crossfit :D

      Usuń
    3. Wow, jestem pełna podziwu! :) Jeszcze trochę i czekają Cię jakieś zawody dla mam-kulturystek! :D

      Usuń
  12. Porównanie do wielbłąda - bombowe :)
    U mnie taki wielbłąd wychodzi tylko jak wyjeżdżam gdzieś w podróż :D
    A swoja drogą, bardzo ciekawe są te spotkania, gdzie bym nie czytała relacji, to każdy jest zadowolony :) Chyba się w końcu skuszę, aby też się wybrać na takie spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyjazdach robię wielbłąda z TŻ :D
      Dobre towarzystwo to podstawa :) Zdecydowanie warto się zgłosić, można naprawdę miło spędzić czas!

      Usuń
  13. Spotkanie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu, ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowne spotkanie <3 Najważniejsi są ludzie, to prawda - sama uczestniczyłam w SeeBloggers i poznałam kilka osób, z którymi mamy stały kontakt :) Szkoda, że nie masz zdjęcia, jak wracasz do domu z upominkami - mogę tylko sobie wyobrazić, że łatwo nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musiałabym je chyba zrobić zębami xD Zdecydowanie nie było łatwo!

      Usuń
  16. Ile różności!! Zazdroszcze spotakania :) Musiało to być super doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spotkania są bardzo potrzebne :) Trzeba wymieniać doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - możliwość poradzenia się w różnych kwestiach, przedyskutowania podobnych doświadczeń jest bardzo cenna :)

      Usuń
  18. Widać, że spotkanie było udane! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw herbat jest idealny na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A już myślałam, że nic do picia Ci nie dali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, na szczęście nie musiałam przynieść własnego na plecach :D

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Zawsze miło spotkać się z osobami o podobnych zainteresowaniach :)

      Usuń
  22. No cóż strach pomyśleć co będzie jak Ala postanowi prezentowe spotkanie zorganizować :) Super było się znowu spotkać i dzięki za odprowadzenie na dworzec :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie lepiej już wynajmę sobie minibusa xD Dziękuję za miłe towarzystwo! :*

      Usuń
  23. Wow :) nic tylko pozazdroscić ;P my spotykamy się w Krakowie na kawę i na prawdę nie mamy ze sobą w drodze powrotnej żadnych toreb:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Spotkania z ludźmi o podobnych zainteresowaniach to świetna sprawa :) Ja raz do roku jeżdżę do Sopotu żeby zobaczyć się z blogerami książkowymi i pisarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Brawo! Naprawdę świetne spotkanie się Wam udało :)

    OdpowiedzUsuń