niedziela, 8 lipca 2018

Ulubieńcy: czerwiec 2018

Witajcie :*

Jak już wiecie, czerwiec był u mnie zdecydowanie zabiegany, dlatego ulubieńców nie ma dużo - jest za to czysta esencja najciekawszych "rzeczy", jakie wypełniały mi ubiegły miesiąc. Zapraszam!





źródło:https://www.filmweb.pl/film/Zimna+wojna-2018-764039

"Zimna wojna" reż. P. Pawlikowski. Dramat pokazujących historię miłości dwójki artystów na tle historii lat 50. i 60. Oboje związani byli z kształtującym się po wojnie zespołem pieśni i tańca "Mazurek", co sprawia, że widz nieustannie raczony jest fantastyczną muzyką, ludowymi piosenkami w pięknych, często nietypowych aranżacjach. Główny motyw "Dwa serduszka" wszedł mi w głowę tak bardzo, że nuciłam go jeszcze wiele, wiele dni po obejrzeniu filmu. Czarno-białe kadry pomagają jeszcze bardziej wczuć się w emocje bohaterów, poza tym jakoś naturalnie pasują do pokazywanego okresu historycznego. Jestem absolutnie zakochana w aktorach, historii (tak znanej i uniwersalnej, a jednak po raz kolejny chwytającej za serce), warstwie wizualnej i muzycznej. Kolejny film, który udowadnia, że polskie kino jeszcze się trzyma i potrafi zaskoczyć.

źródło:http://www.taniaksiazka.pl/50-mitow-o-urodzie-tiiana-orasmae-meder-jana-zubcowa-p-814638.html


"50 mitów o urodzie" Jany Zubcowej i Tijny Orasmae-Meder. Obie panie rozprawiają się z popularnymi mitami, z którymi spotkały się w internecie, sklepach lub gabinetach kosmetycznych. Wszystko opracowane jest w sposób zrozumiały i rzetelny, do tego ma formę sprzyjającą fragmentarycznej lekturze, co w ostatnim czasie było dla mnie bardzo cenne. Jeśli zastanawiacie się, czy komórki macierzyste zamienią Was w roślinę i chcecie się dowiedzieć, dlaczego podczas dobierania ochrony przeciwsłonecznej warto patrzyć na indeks uv, to polecam Wam serdecznie tę książkę. 


Affect, Pure Passion - paleta towarzyszyła mi w moich codziennych makijażach i podczas wizażowych zleceń. Zestawienie brązów w różnych tonacjach, dwóch błyskotek, bieli i czerni zaspokajało mnie w pełni podczas tworzenia dziennych i biznesowych make-upów, sprawdziło się także przy weselnym looku. Jeśli szukacie swojej pierwszej palety, chcecie zacząć budować kufer, lubicie dobrą jakość i poręczność - polecam! Pełna recenzja tu.

A jacy byli Wasi ulubieńcy czerwca? Dużo się działo czy zeszły miesiąc był u Was raczej spokojny?

Buziaki :* 

37 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimna Wojna bardzo mnie zaciekawila, widze dobry dobro aktorow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka o kosmetycznych mitach brzmi ciekawie i lekko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę koniecznie muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kolory w tej palecie, domyślam się, że można wyczarować z niej sporo makijaży :)
    ____
    Magda Ostrowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ramy czasowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mowilam, że książka warta uwzgi :D ja mam provocation, ale niestety jej jakość mniej zachwyca, teraz zalike, że nie skusiłam się na sprawdzoną wersje
    .. Film nie moja bajka troszeczkę, ja lubię potwory o krew, hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie! Ludzie to też potwory... Ale fakt, krew się raczej leje rzadko ;D

      Usuń
  8. Bardzo ładne zestawienie kolorów w tej palecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piędziesiat mitów o urodzie brzmi ciekawie. U nas czerwiec zdominowały wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkę o urodzie bardzo chętnie bym przeczytała. Lubię takie obalanie mitów i zwiększanie świadomości w tematach pielęgnacji o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta idealna dla dla mnie bardzo stonowane odcienie i chyba przy takich kolorach nie namieszam zbyt wiele idealna dla poczatkującej blondynki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o filmie "Zimna wojna", obsada zachęca, rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto się pośpieszyć, póki jeszcze widać go w kinach!

      Usuń
  13. Z chęcią przeczytałabym 50 mitów o urodzie. Ciekawe w które wierze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie książki zdecydowanie skłaniają do zweryfikowania swojej wiedzy!

      Usuń
  14. A ja na film. Koniecznie trzeba wszyscy to mówią. Coś w tym musi być.

    OdpowiedzUsuń