sobota, 17 lutego 2018

Kaszmirowy szal | Moja opinia o: Yankee Candle Warm Cashmere

Witajcie :*

Sezon sweterkowo-szalikowy trwa (miejmy nadzieję, że wkrótce się skończy....), dlatego dziś spróbujemy wyobrazić sobie pewną elegancką ubraną damę i pogadamy o wosku Warm Cashmere. Zapraszam!

Yankee Candle Warm Cashmere

Mój egzemplarz pochodzi ze sklepu goodies, gdzie kosztuje 9 zł, gdzie opisywany jest następująco:

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o aromacie drzewa sandałowego, kardamonu, piżma, paczuli oraz francuskiej wanilii.

Wosk ma odcień jasnego, klasycznego beżu, a ilustracja z naklejki przedstawia stosik ciepłych szalików (sama mam taki w przedpokoju ;D).

Ale o co chodzi z tą damą? Wyobraźmy sobie pewną piękną, elegancką kobietę. Jest chłodny, późnojesienny wieczór, więc otuliła się swoim ulubionym, cieplutkim, kaszmirowym szalem. Wkrótce ma odwiedzić ją ukochany, więc spryskała szyję drogimi perfumami. Miała ogromną ochotę na słodycze (co ta jesień robi z człowiekiem...), więc przeglądając czasopismo, skubie od czasu do czasu pierniczka.

 I tak właśnie pachnie ten wosk - bardzo otulająco, słodko-pikantnie. Nie umiem określić poszczególnych nut, ale zdecydowanie widziałabym taki zapach w salonie albo luksusowym butiku. Jest mocny, ale nie zabójczo intensywny. Zdecydowanie przypadł mi do gustu.

A jakie Wy lubicie aromaty? Jak dla Was pachnie luksus i elegancja?

Buziaki ;* 

40 komentarzy:

  1. Z chęcią kupię taką świeczkę, bo uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świece też są, choć dla mnie ich cena jest za wysoka.

      Usuń
  2. hmmm... zapach może być ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeden z moich obowiazkowych zapachow w moim domu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go uwielbiam; ten zapach jest boski a woski yankee swietne 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim guście, muszę go nabyć i rozpalić w swoim kominku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada, chętnie go poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zazwyczaj nie porywają otulające zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach brzmi bardzo kusząco. Jeżeli jest trochę tajemniczy i nieoczywisty, to jestem kupiona 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednym słowem czarujący zapach:) Powąchałabym chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach wydaje się być bardzo otulający i przyjemny. Uwielbiam woski z Yankee Candle

    OdpowiedzUsuń
  11. Opisywany przez Ciebie produkt brzmi jak świetna część prezentu urodzinowego dla mojej kochanej rodzicielki. Część, bo musiałbym do niego jeszcze kilka rzeczy dokupić. Zapach wydaje się na tyle przyjemny, że myślę, że by się jej spodobał! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebujesz do niego jeszcze kominka do aromatoterapii - jeśli mama go nie ma, to doskonale uzupełni prezent :) Możesz też zdecydować się na świecę w tej wersji zapachowej, myślę, że szczególnie średni i duży format będzie raczej samodzielnym podarunkiem. Możesz też dobrać do tego prawdziwy elegancki szal - może nawet kaszmirowy? ;)

      Usuń
  12. Ja jeszcze nie próbowałam. U mnie w kominku na zimowo - jabłko z cynamonem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Próbuję poznać zapach, wyobrazić sobie go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś sklep w Twojej okolicy sprzedaje te woski? Zawsze warto powąchać ;)

      Usuń
  14. Bardzo lubię wosko yankee, chociaż zazwyczaj wybieram te kwiatowe czy jak to się nazywa, zapachy świeżego prania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie aromaty wybieram zwykle wiosną i latem, idealnie uzupełniają czyste okna i świeżo posprzątany dom :D

      Usuń
  15. Nie znam, wiem tylko, że są piekielnie "must have" :D Może i ja dam się w końcu skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach wosku opisałaś w taki sposób, że czuję go w swoim domu :) Jest cudownie :) Moim ulubionym zapachem jest wanilia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujące i intrygujące zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie zapachy, są idealne jesienią i zimą, z kolei wiosną i latem sięgam po cytrusowe, mocno rześkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na wiosnę chętniej sięgam po kwiaty i "świeże pranie", a latem po owoce i miętę - typowe nuty cytrusowe nie do końca mnie przekonują. Miejmy nadzieję, że wkrótce nadjedzie pora na zapachowe zmiany klimatu :D

      Usuń
  19. Lubię te woski. Tego zapachu nie znam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj nie wiem czy przypadłby mi do gustu. Czuję, że ta "elegancka dama" pachnie dość intensywnie i waniliowo, a ja mam jakiś wanilio-wstręt, jeżeli chodzi o woski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywnie tak, ale wanilia nie jest w moim odczuciu dominująca. Ja z kolei kocham wszystko, co waniliowe :D

      Usuń