czwartek, 30 kwietnia 2015

Powiew świeżości...

Witajcie ;)

Jakiś czas temu, kiedy blog był jeszcze w sferze bardzo luźnych planów zobaczyłam na Fb posta o poszukiwaniu przez firmę Le Petit Marseillais ambasadorek. Uznałam, że zawsze warto spróbować, a nuż trafi się coś ciekawego do przetestowania, zwłaszcza, że wcześniej nie miałam okazji "poniuchać" ich produktów. Zgłosiłam się więc i później o tym zapomniałam, angażując się w milion różnych innych rzeczy. Miłą niespodzianką był fakt, że udało mi się zakwalifikować. Dzisiaj obiad w postaci faszerowanej papryki przerwał mi kurier wchodząc wprost w rozpoczynający się remont... Otworzyłam paczkę i przejrzałam jej całkiem ciekawą zawartość. Opowiem o niej kilka słów pierwszego wrażenia, ale zanim to uczynię, chciałam tylko zaznaczyć, że opinia jest w pełni moja, a post ma na celu zachęcenie Was do zapisywania się do takich akcji- przecież każdy lubi dostać coś za darmo ;) zwłaszcza, jeśli to coś całkiem, całkiem fajnego ;) Na końcu notki krótko o tym, co zrobić, żeby się zapisać do portalu dla ambasadorek i dowiedzieć się o ich kolejnej akcji. Może i Wy zgarniecie coś dla siebie i swoich znajomych;)

Paczka została zapakowana w biały karton, w środku dominował motyw lawendowego fioletu i lawendowych pól. Zdziwiły mnie zatem produkty, które znalazły się w środku, ponieważ z powyższą roślinką nie mają nic wspólnego. Nie zmienia to faktu, że pachną bardzo ładnie, jak się sprawują- dowiem się wkrótce.



W paczce znalazły się:

-żel pod prysznic o zapachu werbeny i cytryny - nie znam zapachu werbeny, więc tego nie ocenię, ale cytrynkę czuć i jest przyjemna, myślę, że na letni upał będzie odpowiednia, bardzo orzeźwiająca


-żel pod prysznic i do kąpieli pomarańcza i grejpfrut - także bardzo przyjemny aromat, jak dla mnie dominuje grejpfrut, który bardzo lubię (ale nigdy nie umiem napisać xD), fajnie, że jest wielofunkcyjny, bo szczęśliwi posiadacze wanny będą mogli go wykorzystać także podczas długich, relaksujących kąpieli, ale na szczęście i do szybkiego prysznica się nada ;)


-opaska na oczy widoczna na pierwszym zdjęciu, którą można wykorzystać w celach różnorakich ^^

-zestaw próbek (2x20) do podzielenia się ze znajomymi kremowego żelu pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy i mleczka nawilżającego masło shea, słodki migdał, olejek arganowy, których jeszcze nie oglądałam, ale kolega już swój przydział na myjadło dostał ^^

-informacja dla przyjaciółek (ja dzielę się z Wami, bo fajnie by było, żebyście i Wy mieli okazję się kiedyś załapać na akcję), jeśli tylko macie ochotę, to zapisujcie się ;)


Jeśli macie swoje opinie na temat tych produktów chętnie się z nimi zapoznam ;) Może znacie jakieś inne takie akcje? Dzielcie się w komentarzach! 

Trzymajcie się ciepło!

Poohova

1 komentarz:

  1. Chyba muszę się zainteresować takimi rzeczami, bo fajnie jest dostać coś za darmo :)

    OdpowiedzUsuń